Amnesty groep
Amersfoort

10 december: volg ons Write for Rightsevenement online

Op zaterdagmiddag 10 december organiseren wij weer een schrijfactie in bibliotheek Eemhuis. Van half vier tot half vijf ontvangen we een reeks van bekende en onbekende Amersfoorters die vertellen waarom ze ook dit jaar schrijven. We zoomen in bij onze collega's in Leusden, een ervaringsdeskundige van mensenhandel komt vertellen over haar belevenissen, KEI-roze schuift aan om over LHBT-rechten te spreken en de stadsdichter maakt een speciaal gedicht voor deze gelegenheid en de uitzending wordt aan elkaar gepraat door Gerard Hogerwerf, bekend van radio de Golfbreker. Woon dit wervelende programma live bij in de espressobar van de bibliotheek, óf kijk vanuit huis mee Behalve in de bibliotheek kun je op 10 december ook schrijven in de Johanneskerk, van 14.00-15.00 uur en op zondagochtend 11 december staat Amnesty Amersfoort in de Xaveriuskerk.

Vanaf de espressobar in de bibliotheek zenden we ook dit jaar een gevarieerd online programma uit tussen 15.30 en 16.30 uur

Het linkje naar de zoom bijeenkomst zullen we een uur voor aanvang hier plaatsen.